Məlum olduğu kimi sözlər zaman
keçdikcə mənasını dəyişirlər. Onlara yeni mahiyyət yükləyirlər. Fırıldaqçılar
insanları çaşdırmaq üçün bundan istifadə edir. Bununla, qarışıqlıqdan qurtulmaq
və düşüncə manipulyatorları ilə mübarizə aparmaq üçün yeni hadisələr üçün yeni
terminlər daxil etmək lazımdır.
“liberast” və “dermokrat” sözləri
söyüşü xatırladır, bununla belə onlar tamamilə ciddi terminlərdir. Etiraz
edəcəklər: “kommunyaka” və ya “sovok” sözləri necədir? Son iki söz həmsöhbəti
təhqir edir. Bütün kommunistləri və SSRİ tərəfdarlarını belə adlandırırlar,
keyfiyyətcə təzə bir şeyi deyil. Amma təhqir olunan cavab olaraq sizi təhqir edə
bilər – belə çığır-bağır kimə nəyi sübut edəcək? Özü də sovet xalqını “sovka”
adlandıranlar brejnev dövrünün valyuta fahişələri idi – bu fahişələrin
terminologiyasıdır.
Bununla yanaşı liberastlar və
dermokratlar liberal və demokratlarla eyni deyillər.
XIX əsrin birinci yarısında
inqilabçıları - köləlik, mütləqiyyət, hakimiyyətin irsi ötürülməsi, zadəganlıq
imtiyazları, keşiş diktaturası, açıq axmaq senzura düşmənlərini liberal
adlandırırdılar. Bayron, Stendal və Lermontov öz müasirlərinin əksəriyyətinin
fonunda əsl liberaldırlar. Anlayışın dəyişdirilməsinə hələ XİX əsrin ikinci
yarısından başlanılıb, ilk bunu qeyd edənlərdən biri Şeltin-Saldıkovdur.
Aydınlıq üçün müasir, Böyük Vətən müharibəsindən sonrakı dövrü götürək.
Liberast (o özünü liberal adlandırır)
bir çox şeylərdə elə həmin hitlerçidir. Onun üçün insan protestant regionunun,
german dil qrupunun insanlarıdır: şimali Avropanın və Amerikanın, Avstraliyanın
və Yeni Zelandiyanın bir qisminin, CAR-ın bir hissəsinin əhalisi(neqrləri
çıxmaq şərtilə). Yerdə qalan insanlıq: “qaradərililər”dir, insan olmayanlardır,
onlara qarşı olan münasibət düşmənçilik və nifrət, mülayim təkəbbür və təhqiredici nifrət arasında dəyişir. Onlar
bunu açıq şəkildə bildirmirlər, amma söhbətlərdə və mətnlərdə dərhal biruzə
verirlər. Xüsusilə də, demək olar ki, hər bir liberast bu və ya digər dərəcədə
slavyanafob, xüsusilə rusofobdur. Sosial rasizm onlarda “mentalilet” müxtəlifliyi
haqda söhbətlər altında asanlıqla bioloji rasizmə çevrilir. Liberallar sol
hərəkatı daim təhdid edirlər və liberast – sağçı bütün dünyada kapitalizm
uğrunda mübarizə üçün adətən lovğalandığı pasifizmdən həmişə imtina etməyə
hazırdır. Bütün bunlar onu faşizmlə doğmalaşdırır.
Noam Xomskinin belə bir aforizmi var:
“əgər faşistlər ağıllı insanlar olsaydılar ABŞ-ı yaradardılar”. Bəs Ştatları
kimlər idarə edir? Liberastlar.
“Liberast” sözü əbəs yerə “liberal”
və “pederast” sözlərini özündə birləşdirmir. Klassik faşizmdən fərqli olaraq,
liberastlar antikommunizmin təbliği üçün seksual azlıqların tərifini göylərə
qaldırıblar. Homoseksuallar (xüsusilə passiv) və lesbilər faktiki olaraq hamısı
liberastdır. Liberastlar insanlığın ən pederast hissəsidir. “Liberast” sözünün
sonluğu təhqir deyil, faktın təsdiqidir.
Bundan əlavə, liberastlar sol
ideologiyaya qarşı antidot, insanın kommunistlərə birləşməyəcəyinə qarantiya
kimi pederastlığın yayılmasında birbaşa maraqlıdırlar, onlar elə kommunistlərin
özlərinə də lazım deyillər. Mənim liberast tanışım, fəlsəfə professoru,
ədəbiyyatçı Mehdi Əlinin Leninə meylləniyini bilib məni inandırmağa çalışırdı:
“Mehdinin arxasını neqrin öhdəsinə buraxmaq lazım” (kobudluğa görə bağışlayln,
amma elə belə də söyləmişdi). Əminəm, o mənə də eyni şeyi arzulayır. O bununla
bizi yaxınlaşan Oktyabr inqilabından uzaqlaşdırmaq istəyir.
Bundan əlavə, liberastlar özlərini
nudizm və nigahdan kənar seks, həmçinin qadınlar üçün oral və anal seks
müdafiəçiləri kimi göstərirlər, baxmayaraq ki, bütün bunlar marksizm-leninizmə
zidd deyillər. Məsələ bundadır ki, stalinçi komanda SSRİ-yə leninizm adı
altında pravoslavlıq gətirmişdi və insanların əksəriyyəti – həm sovet
insanlarının, həm antisovet insanlarının – hələ də Lenini keşişlərlə səhv
salırlar.
Liberastlar ənənəvi dini
kommunistlərin və ya XİX əsr liberallarının sevmədikləri səbəblərə görə
sevmirlər. Kommunistlər dini insanları doladığına, mədəniyyətin inkişafında
manelərə, ruhanilərin sosial rasizminə, liberastlar – cinsi azlıqların
təqibinə, bircinsli nigahların qadağan olunmasına, prostitusiyaya və
pornoqrafiyaya görə sevmirlər. Bununla belə liberastlar heç də hər hansı bir
mistikaya və ən vəhşi mövhumata qarşı deyillər, əsas budur ki, onlar “kiminsə
arxasının neqrə verilməsinə” mane olmasınlar.
“Demokatiya” sözü tərcümədə “xalq
hakimiyyəti” deməkdir. Rus inqilabçıları-narodovolçuları və bolşeviklər elə demokratlardır. Z.Hippius Blokla söhbəti
zamanı “Saşa, sən lap bolşevik kimi danışırsan!” qışqıranda Blok cavab verir:
“Mən həmişə demokratik əqidəli insan olmuşam” (bu söhbəti o öz xatirələrində
yazır). Bugün isə özlərini demokrat adlandıranlar məhz hippiusçulardır.
Dermokrat da elə liberastın tayıdır.
Onun üçün bircinsli nigahların təbliği aclıqla mübarizədən və dollarlı milyonçularin
maraqları yerdə qalan insanların maraqlarından daha vacibdir (milyonçu olmağı
hələ planaşdırsa belə). Yəni o sadəcə narodovolçuları və bolşevikləri asan
burjualardandır. Dermokratlar demokratiya adı altında xalq rifahını
(mənzil,qida,müalicə) başa düşmürlər, KİV-də insanlığın 1-2%-i üçün vacib olan
söz azadlığını başa düşürlər (özü də əsasən elə həmin sosial rasistlərdən
ibarət olan).
“Dermokrat” sözü əbəs yerə “dermo” (nəcis) sözündən ibarət
deyil. Kimin bu sözü səsləndirməyi və çap etməyi xoşladığını xatırlayın; kimin
yazıçıları və rejissorları daim nəcis ifraz etmə proseslərini təsvir edir və
göstərirlər; kim həmişə lüt arxaların fotosunu çəkir və ekranlarda və
səhnələrdə göstərir, kim həmişə “tualet” metaforalarından istifadə edir. Burada
da “liberast” sözündə olduğu kimi təhqir yoxdur, bu faktın təsdiqidir.
Dermokratların məqsədi – xalq
hakimiyyəti deyil, nəcis hakimiyyətidir. Senzuranın olmaması dermokratları
sadəcə buna görə sevindirir ki, bu dünyanı çirkabla, yəni daim çirkabın təsviri
və nümayişi ilə doldurmağa imkan verir. İstedadlı əsərlər də sərbəst səhnəyə
çıxmaq imkanı qazanırlar, amma az qala heç kimin diqqətini çəkmədən (
“informasiya qalmaqalı” deyilən şey elə budur) çirkab okeanında batırlar. Son
yüzilliyik ədəbiyyatının liberast-dermokratları əvvəlkilərdən daha çox
maraqlandırması təsadüfi deyil – müasir ədəbiyyatda əvvəlkilərlə müqayisədə
daha çox nəcis ifraz edilir.
Mənim “Lermontova doğru səyahətnamə”
adlı povestimdə qəhrəman qadın antisovetçiyə (dermokrata) deyir: “Hakimiyyətdə
olduğunuz qısa vaxt ərzini və bu müddətdə nə qədər tüpürdüyünüzü nəzərə alsaq,
sizin tüpürcəyinizin miqdarına təəccüblənməkdən başqa bir şey qalmır”.
Buna görə də “dermokrat” sözü nəinki
saxta demokratlara qara yaxır, hətta əksinə, onları azacıq yüksəldir.
Tərcümə Günel Muradova
Tərcümə Günel Muradova
Комментариев нет:
Отправить комментарий