15 мар. 2013 г.

Test üsullu təhsil. ABŞ-daki təhsil haqda xəbər

Əks-inqilabçıların lideri Əbülfəz Əliyev haqda fanatları müxtəlif miflər və şəhər əfsanələri yaradıblar. Onlardan biri Əbülfəz Əliyevin Azərbaycana imtahanların test üsulu ilə verilməsi sistemini gətirməsidir. 1-si, test üsulu onsuz da olacaqdı, çünki bütün keçmiş sovet sosialist cümhuriyyətləri başılovlu qərb həyat modelinə keçməyi planlaşdırmışdılar və test üsuluna, təbii ki, keçiləcəkdi. Başqa post-sovet respublikalarında da test üsuluna keçdilər. Bilməyənlər üçün: Azərbaycan manatını da, elə test üsuluna Ayaz Mütəllibovun hökuməti hazırlamışdı, hazırlayırdı. Manat heç, müstəqil ölkənin öz valyutası olmalıdır. 2-si. Sizə kim deyib ki, test üsulu ideal təhsil modelidir? Axı bütün dünya sovet təhsilinin üstünlüyündən danışır. Axı bütün dünya çoxdan qəbul edib ki, sovet insanların təhsil göstəriciləri planetdə ən yüksək səviyyədə olub.

İndi görürsünüz, təhsil yerlərdə sürünür. Yaxçı təhsil ancaq pulladır. Məktəb təhsil vermir, əlavə olaraq hamı repetitora üst tutur. Türkiyədə də eyni şeydir. Təkcə orada mı? Xeyir. ABŞ-da da belədir. Aşağıda sizi bir xəbərlə tanış edirik, zənn edərsən söhbət Azərbaycandan gedir.

Nyu-York ali təhsil müəssisələrinin 80% məzunu oxumağı bacarmır. Amerikada və dünyanın əksər hissələrində təhsil sistemi xeyirdən çox zərər gətirən korrupsiyalaşmış müəssisədir. İctimai təhsilin əsas məqsədi gənc savadlı insanlar formalaşdırmaq, həmçinin onları iş zamanı lazımlı olacaq ən əsas təcrübələrə öyrətməkdir.

Məktəblərdə insanlara necə düşünməyi deyil, nəyi düşünməyi, daha doğrusu onlara çatdırılmış informasiyanı necə yadda saxlamağı və “həzm etməyi” öyrədirlər. Həqiqi lazımi informasiya bütün təhsil ili boyunca cəmi bir neçə aya tədris edilir, bütün fənnlər üzrə belə “yüyürmək” isə orta təhsil sisteminin məqsədi deyil. Bugünkü təhsil strukturu üçün həqiqətən vacib olan məktəbin uşaqları “sosiallaşdırması” və onların beyninə təsir etməsidir. Bu struktur uşağın ruhunu sındırmaq və onu avtoritet simalara itaətkar etməkdir. O işçi sinfin uşaqlarını müxtəlif kompaniyalarda və bürolarda gələcək xidmət yerləri üçün hazırlamaqdan ötrü xüsusi olaraq işlənib hazırlanmışdır.

CBS xəbər verir:
Nyu-Yorkun ali məktəblərinin məzunlarının 80%-i İctimai kolleclər sisteminə daxil olmaq üçün əsas fənnləri yenidən təkrarlamağa ehtiyac duyurlar. Bu o deməkdir ki, təxminən şəhər ali məktəblərinin diplomunu almış 11000 gəncə əsas fənnlərin təkrarı üçün korrektiv kurslar lazımdır. Valideynlərin ev təhsili seçmələrinin və ya alternativ təhsil mərkəzlərinə müraciət etmələrinin də əsas səbəbi budur. 2010-cu ildə evdə təhsil alan uşaqların sayı 2 milyona çatdı və ictimaiyyətin təhsil sisteminin qüsurları barəsində məlumatlanmasından asılı olaraq getdikcə daha da artır. Evdə təhsil almaq hələ də əksər insanları qorxudur, çünki, uşağın 12 il ərzində dövlət məktəbinə getməli olması, hökumətin dayə rolu üçün qorxunc kandidat olsa da qərb mədəniyyətində dərin kök salıb. Bununla belə, bu yeni təcrübədir, çünki, qanuna görə hökumət təhsilə nəzrət və valideynləri uşaqlarını dövlət məktəblərinə göndərməyə məcbur etdiyi üçün təhsil səviyyəsi faktiki olaraq aşağı düşüb.

Təcrübə bizə öyrətdi ki, hökumət təhsil sahəsində nəinki öz məqsədlərinə nail olmadı, həm də öz xeyrinə təhsil səviyyəsinin aşağı düşməsinə nail oldu. Bu uğursuzluğa görə, dövlət təhsil sisteminin qyeri-adekvatlığına cavab olaraq, bütün dünyada alternativ təhsil mərkəzlərinin artımı müşahidə olunur.

Xəbərin mənbəyi:

http://banoosh.com/2013/03/11/80-percent-of-recent-nyc-high-school-graduates-cannot-read/

Комментариев нет:

Отправить комментарий